1669 پشتیبانی سریع
ماکروفر

ماکروفر دوو مدل  DEM-341 COK-PT

191 بازدید
ماکروفر دوو مدل  DEM-341 COK-PT

ماکروفر دوو مدل  DEM-341 COK-PT  دارای توان مصرفی ۱۴۵۰ وات و توان خروجی ۸۰۰ وات می باشد. این ماکروفر یک دستگاه ایده آل برای خانواده های ایرانی است که با آن می توانند انواع غذاهای فرنگی و ایرانی را به راحتی طبخ کنند. محفظه داخلی دستگاه ۳۴ لیتر ظرفیت دارد و یک سینی شیشه ای گردان نیز درون آن به کار رفته است.

ویژگی های ماکروفر دوو DEM-341 COK-PT  

برای کارکرد ایمن و مطلوب، دستگاه را روی سطح صاف قرار داده و از دیوار فاصله دهید تا هوای کافی برای خنک سازی دستگاه به آن برسد. ماکروفر دوو مدل  DEM-341 COK-PT  دارای صفحه نمایش دیجیتال برای نمایش اطلاعات آن می باشد.

کلید های فشاری و دو ولوم موجود روی ماکروفر برای انجام تنظیمات آن می باشد. در ماکروفر  DEM-341-COK-PT  از کلید های فشاری برای انتخاب برنامه هایی مثل یخ زدایی سریع، انتخاب تنظیمات، شروع و توقف پخت می باشد.

همچنین با فشار دادن یکی از آن کلید ها به راحتی می توانید محفظه ماکروفر را تمیز و بوزدایی کنید. همچنین با توجه به نیاز خود می توانید از ۱۱ سطح مختلف توان ماکروفر استفاده کنید. تایمر ماکروفر مدل  DEM-341-COK-PT  قابلیت تنظیم تا ۱۰ ساعت را دارد.

برای ایمنی بیشتر، ماکروفر مدل  DEM-341-COK-PT  دارای قفل ایمنی کودک نیز می باشد. با این ویژگی شما دیگر نگران خاموش شدن دستگاه توسط فرزندانتان در زمان استفاده از ماکروفر  نیستید.

ماکروفر دوو مدل  DEM-341-COK-PT  دارای کارکردهای ماکروفر، گریل، کانوکشن و پخت ترکیبی می باشد. فن کانوکشن در دستگاه ماکروفر کمک می کند گرما به طور یکنواخت در درون ماکروفر پخش شود و غذا پخت یکسانی داشته باشد.

این ماکروفر دارای جوجه گردان نیز می باشد و شما با آن می توانید انواع کباب ها را درست کنید. همچنین با وجود یک سینی فر که داخل آن می باشد برای پخت انواع شیرینی کاربرد دارد.

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669