1669 پشتیبانی سریع
ماکروفر

ماکروفر دوو مدل DMS-3112

195 بازدید
ماکروفر دوو مدل  DMS-3112

ماکروفر دوو مدل DMS-3112  محصولی بسیار زیبا و با کیفیت می باشد. این ماکروفر در دو رنگ سفید و نقره ای به بازار عرضه می گردد. حجم ۳۱ لیتری دستگاه بیان کننده ظرفیت ایده آل ماکروفر بوده و می تواند برای افرادی که به دنبال محصولی جایگزین فر هستند مناسب باشد.

ویژگی های ماکروفر دوو DMS-3112

این ماکروفر مجهز به سیستم یخ زدایی بر حسب زمان و وزن می باشد. شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از آن ها را برای یخ زدایی مواد غذایی انتخاب کنید. فن کانوکشن در ماکروفر دوو مدل  DMS-3112  باعث می شود گرما به طور یکنواخت به مواد غذایی منتقل شود و غذا ها به سرعت آماده شوند. این برنامه برای زمانی که شما عجله دارید بسیار کاربرد دارد. گریل کردن یکی دیگر از مزیت های این ماکروفر می باشد. با گریل می توانید روی انواع کیک ها و پیتزا ها یا هر ماده غذایی دیگر را قهوه ای و برشته کنید.

سطح داخلی ماکروفر  DMS-3112  از جنس استیل مقاوم و ضد خش است. پخت ترکیبی در این ماکروفر باعث می شود غذا هر چه سریعتر پخته شود، بنابراین در زمان و مصرف انرژی صرفه جویی بسیاری می شود. سیستم تابش دو گانه در ماکروفر مدل  DMS-3112  یکی دیگر از مشخصه های قابل ذکر این دستگاه می باشد. با وجود آینه های مقعر در این دستگاه تابش اشعه چهار برابر می شود.

یکی از ویژگی های مهمی که یک ماکروفر باید داشته باشد قفل کودک می باشد. این ویژگی باعث می شود که برنامه های ماکروفر در زمان استفاده غیر قابل تغییر باشند. ماکروفر دوو مدل  DMS-3112  این ویژگی مهم را دارد. با توجه به مشخصات ذکر شده این ماکروفر می تواند یک انتخاب مناسب برای شما عزیزان باشد و با خرید این ماکروفر زیبایی را به آشپز خانه خود هدیه کنید.

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669