1669 پشتیبانی سریع
ماکروفر

ماکروفر دوو مدل  DEM 42154K P

211 بازدید
ماکروفر دوو مدل  DEM 42154K P

ماکروفر دوو مدل DEM 42154K P  در بازار به رنگ استیل موجود می باشد. ظرفیت این ماکروفر زیبا ۴۸ لیتر است که بسیار بزرگ بوده و برای خانواده های پر جمعیت مناسب است. کاربران عزیز می توانند انواع غذاها و دسرهای خوشمزه را با این ماکروفر درست کرده و از مهمان های خود پذیرایی کنند.

ویژگی های ماکروفر دوو DEM 42154K P  

–    ماکروفر DEM 42154K P  دارای صفحه نمایش است و شما می توانید تمام اطلاعات و برنامه های پخت را روی آن مشاهده کنید. این ماکروفر نیز همانند دیگر ماکروفر های دوو دارای سیستم کانوکشن می باشد. با این سیستم گرما به طور یکنواخت به غذا ها منتقل می شود. در این صورت همه ی قسمت های غذا کاملا پخته می شود.

–    این ماکروفر دارای گریل نیز می باشد. اگر دوست داشته باشید به وسیله گریل می توانید تمام غذا هایتان را برشته کنید. همچنین وجود زمان سنج در ماکروفر مدل  DEM 42154K P  به شما کمک می کند زمان پخت غذا ها را کنترل کنید.

–    سیستم یخ زدایی یکی دیگر از مزیت های ماکروفر دوو مدل  DEM 42154K P  می باشد. این برنامه در زندگی های پر مشغله امروزی بسیار کاربرد دارد. تابش از چند جهت نیر از ویژگی های این ماکروفر می باشد. با وجود این ویژگی اشعه از چند جهت به مواد غذایی می رسد و با سرعت بالایی طبخ می شوند.

–    این ماکروفر دارای ۸ برنامه پخت غذای ایرانی و همچنین ۸ منوی پخت دسر ایرانی می باشد. علاوه بر این ها می توان با نظر مشتری منوی غذایی به برنامه های آن اضافه کرد. ماکروفر مدل DEM 42154K P  دارای سیستم جوجه گردان می باشد. در این صورت می توانید به راحتی در منزل انواع کباب را درست کرده و از پرداخت هزینه اضافی به رستوران برای این نوع غذا ها اجتناب کنید. همچنین وجود برنامه پخت ترکیبی در این ماکروفر نیز به پخت هر چه سریعتر انواع مواد غذایی کمک می کند.

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669